school

Hej allesammans! Just nu sitter jag och har svenska, ska skriva novell. Men vet ej vad jag ska skriva om. Så ja blir inte så mycket jobba.
Denna dag slutar iaf halv 5. Då kommer mamma och hämtar mig och vi åker ut till valbo. Ska leta efter en vinter jacka, och hoppas verkligen jag hittar en. Tycker de är jätte svårt att hitta en bra jacka för alla är så långa, och vill verkligen inte ha en så lång eftersom jag är så kort! Funderar iaf på en vit eller svart. Får se vad det blir.
När jag kommit hem ska jag antingen plugga lite grann, eller sova. Gissar på att det blir sova.
Nu slutar vi visst och har snart juridik, efter de har jag den jätte roliga spanskan, jippie! -.-
Aja gör ett till inlägg sen och berättar hur min dag varit och så. Hejs!
live from school

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0