it's like you put a knife in my heart

Hej! Nu sitter jag nyduschad i soffan och har precis kollat på desperate housewives. Måste egentligen plugga, men inte blir det något med de eller. Blir imorrn istället.
Just nu sitter jag, mathilda och daniella å pratar om att vi tjejer ska dra iväg någonstans! Göteborg, Åre och Stockholm. Skulle vara så jävla roligt. Hoppas bara det blir av. Längtar som fan!
Ska nog ta och lägga mig när som helst, om det inte blir en film som det brukar bli för oss nästan varje kväll nu för tiden, och sent blir det.. inte bra.
JAG HAR VERKLIGEN BRIST PÅ BILDER!! Men någon dag framöver ska jag ta massor med bilder, så lugnt de kommer. Pusshej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0