fuck school

Hej allihopa!
Idag är det riktiga första skoldagen jag går nu på länge. Har haft massor med strul med skolan ett tag nu, med byten och frånvaron och så.. Så ligger efter ganska mycket nu med plugg och prov och sånt. Har iaf fått reda på att vi har juridik prov på fredag, spanska prov på torsdag och en historiauppgift som ska vara inne idag, men pratade med läraren och hon sa att jag kunna lämna in det på fredag istället eftersom jag hade vart ledig. SKÖNT, lite mindre plugg iaf!
Nu efter skolan så ska jag bara hem, och då kommer det bli massor med plugg. Ska ta och kolla om mamma kan stanna och hjälpa mig lite innan hon åker hem. Sedan kommer Julia över och eftersom vi ligger lika mycket efter med skolan, så ska vi ta igen de tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0