sickness

Hej allesammans.
Just nu ligger jag i min säng i MÅRTSBO, och de p.g.a. att jag var på middag med familjen hemma hos min kusin. Och ett litet tag efter att vi hade ätit klart, så började jag svettas som en gris, fick skit ont i magen, var röd i ögonen, runt halsen och ner på bröstet, kliade även runt hela halsen. Varm som en ångmaskin var jag också. Pappsen ville åka in med mig till sjukan och kolla upp vad det kan vara, men jag kände att jag inte ville de idag, så då ska vi nog åka in och kolla upp de imorgon, ta lite prover och så kanske (vet inte hur man gör sånt där). Så han skjutsade hem mig hit till Mårtsbo. Och jadu inte bästa kvällen direkt..
hitta ja här på pappas dator, ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0