orkar inte.

Ojojoj. Nu blev det verkligen problem och mycket förvirring. Vet inte alls vad jag ska göra, och orkar verkligen inte vara inblandad. Egentligen har jag inte nånting med de här att göra. Men har ändå blivit inblandad på något konstigt sätt. Åhhhhhhhh. jag orkar inte, vill bara gå och lägga mig och sova ett riktigt långt tag! Inte bara med de här så har jag även sjukt mycket plugg tills imorrn och på fredag. Har ett spanska prov imorgon, och eftersom att jag missat typ 5-6 lektioner spanska p.g.a. strulet med byte av skola och så, så har jag missat massor. Och har inte orkat lägga ner så mycket tid på att plugga de, så kommer gå skit med de provet.
Sen har jag även en historia inlämning till fredag, och ett juridik prov på de också. Sedan har jag även en bok i svenska jag ska läsa som jag inte ens börjat på, med två skriftliga och en muntlig redovisning på de.
Och inte nog med de så är jag typ sjuk också, förkyld, ont i halsen och lite hosta. Känner mig helt slut på allting! Kommer vara en jävligt skön känsla på fredag när allt med skolan är över för veckan, kommer bara njuta av hela helgen och inte tänka nånting.
Nej nu ska jag iaf ta och lägga mig, vi skulle egentligen ha städat idag men inte hinner vi de nu eller. Fy på oss! får bli imorrn istället.
Men gonatt på er allihopa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0