chillar i skolan, för första gången på länge

Så nu har man juridiken över. SKÖÖÖÖÖÖNT! Nu blev man på lite bättre humör, bara att kämpa sig ur denna skoldag som slutar halv 5. Men efter de, aaa då kör vi! Drar hem och då är brudarna nog redan hemma och sen drar vi till Mathilda och bara river stället! :D kommer bli en underbar helg. Hoppas ja iaf. Ska lägga skolan bakom mig hela helgen, inte en liten stund ska den få ta av min tid.
Kan även ta och berätta vad jag gör just nu, just nu sitter jag på svenska lektion och ska egentligen skriva en novell, men skiter it. Hur fort går de inte att skriva en novell liksom? Gör man klart på några minuter, och ska vara klar nästa vecka eller nånting. Ingen brådska, så man kan lika gärna skriva lite här, och vara inne på facebook och sådanna saker.
oyeah!

Kommentarer
Postat av: Julia

den ska va inne innan jullovet så CHILLA!!!!!!!!!!:D

2011-10-14 @ 11:41:52
URL: http://juliiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0