can't handle my self

Jag står här idag och har gjort hur många misstag som helst.
Några misstag jag kommer få ångra för livet.
Och jag ställer mig själv frågan, varför? Varför såg du inte vad som stod precis framför dig?
Istället sumpade du chansen och tog något som du trodde var äkta, men som brakade i tusen bitar.
När du egentligen hade kunnat fått det bästa.
Det är som att jag drar mig till de som får mig att må dåligt, istället för att dra sig till det som får mig att må bra.
Och jag upptäcker de inte för än det händer, då jag blir sårad.
Och då har jag redan blåst bort min chans att komma tillbaka till det bra igen..
Det enda jag kan kalla mig själv för är Idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0