tänk innan du gör nåt.

Du säger att du vill fortsätta träffas, men du visar det inte. Och jag kommer inte längre vara den som alltid hör av mig och väntar på ett svar, nej de är slut med det nu. Även om det kommer vara svårt, så ska jag försöka att stå emot. För om du vill träffa mig som du säger, så får DU ta tag i det den här gången.
För jag ska inte dras ner i skiten igen, nej jag ska kämpa mig upp och leva mitt liv. Okej jag kommer vänta på dig, och se om du kommer komma tillbaka till mig. Men medans jag väntar så ska jag bara leva mitt liv, och om du kommer tillbaka så får vi se om jag har kommit över dig helt eller inte. Det bästa du kan göra är att ta chansen nu, för senare så kan den vara borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0