plugg, som vanligt..

Hallå! Har precis kommit hem nu. Var på stan och tog en fika med Jessika och Lina efter skolan, och Mathilda kom en sväng också. Skulle egentligen sluta halv 5 idag, men eftersom det inte var någon svenska och juridiken flyttad så tog jag bussen ner på stan vid 2. Nice! Idag ska jag bara plugga, vet inte om jag ska följa med mamma ut till Mårtsbo och göra henne sällskap, hon blir ensam ikväll annars, men tror jag gör de och får lite god mat på köpet.
Har spanska omprov imorgon, men kommer inte klara de även om jag pluggar eller inte, så onödigt att plugga till de????? Enligt mig, JA!!!!
minnen

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha åherregud , va små vi va ! haha<3

2011-11-18 @ 09:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0