TJAAAAAAA

daniella här! kör en "smyg" gästbloggning på jojjo's dator! Eller frasse som hon kallas! hon sitter nu på golvet och kämpar med att få igång en film. Käkar nudlar gör hon också ;-) har ingen aniiing om att jag bloggar! Mathilda är sjukt arg på sin dator, den är lite dampig. Och JAG vad är jag? SJÄLVMORDBENÄGEN!!!!! ELLER VAFAN DET HETER!! vill inte ta ut ilskan på hennes blogg men ACK SÅ ARG JAG ÄR PÅ MIG SJÄLV OCH SKABBÄCKLET! som tog min cykel , och nu säger jag när jag menar det: FML! hatar folk som skriver på facebook tex: Skulle dricka saft så spiller jag på golvet. FML ! HATAR DET. så löjligt, det finns värre saker som det här. eller att barn dör av svält tex???
Aja nu blir det film. SÖNDAGSMYS (L)  GODSAKER osv.
Johanna verkar ha haft en riktigt bra farsdag! Hon har firat den med sin fina släkt :-) Likaså jag och mathilda!
PUSS PÅ ER! Ny vecka imorrn! nya tag. johanna ska kämpa med pluggningen!! :D <3
arkivbild på johanna och hennes söta katt jesper. Herregud vad djur är ens riktiga bästa vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0