igår kväll

Hej allesammans!
Igår hade jag en mysig kväll här hemma med Julia, Hanna och Daniella. Vid ca 2 tiden kom Mathilda hem och var stup full! Hahahaha, fick några härliga skratt då! ;) Lite senare så fick vi besök av 3 killar, johan frågade mig och ja han va snäll o så! Var här runt en timme sen slocknade jag och julia i min stora sköna säng, hanna i soffan mathilda sin säng och daniella sin säng då :D
Nu håller vi på fixar såhär på morgonen ( okej nu är det daniella ) johanna o mathilda sitter o garvar åt massssaaa klipp sen igår! haha. Juste julia tog bussen hem och hanna & daniella ska på stan medans jag och mathilda (ludda) ska tjocka max! ;) MUMS är det enda jag kan säga just nu !
Nej men måste ta tag i julklappshandlandet snart! Vill shoppa också.. uppsala . åh :/
PUSS HEJS PEPPARKAKSGAY <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0