Min lyckade helg

Nu ska jag ta och berätta lite om min helg! I fredags slutade jag skolan vid 4 kanske, åkte direkt hem och gjorde mig iordning och åt lite. Sen bar de av mot Julia för fest, och jävlar vad kul vi hade! Måste verkligen göras om.
I lördags vaknade man upp ganska så trött och lite illamående. Vid 2-3 tiden gick jag och mötte Julia på Max, satt där ett bra tag. Gick sedan hem. På kvällen åkte jag hem till mårtsbo för hade ingenting att göra hemma själv. Söndagen blev hockey med Julia, sedan hem en sväng och efter de åkte jag Daniella och Mathilda hem till Julia och hade en riktig adventsmys söndag med massor av gott! Nu kommer de lite bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0