i väntan..

Hej igen!
Just nu sitter jag här på mamma och pappas jobb och väntar på att pappa ska komma tillbaka med bilen där han har alla mina grejor till lägenheten, ja juste jag ska flytta! :D och ska försöka bli klar med så mycket som möjligt idag, men annars blire imorrn.
Helt underbart att lämna mårtsbo! Bara njuter.
Sitter även och väntar på att julia ska komma hit, underbar vän som hjälper mig med allt. Sen ska vi ta en titt förbi borgis och kika om klasserna har kommit upp. Och sedan blire en sväng till valbo där vi ska köpa soffa m.m.

Hej så länge!
OCH juste, när allting är klart så kan jag lägga upp några bilder på nya hemmet mitt. :)

En kväll med tjejerna i lägenheten, kan bara säga FUN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0