ljungdalen

hej alla söta bloggare :D
som ni märkt så har jag inte bloggat på ca en vecka.
har vart i ljungdalen
med familjen + en till familj.
kom i lördags.
på måndan hyrde jag en snowboard, för första gången jag ens stod på en. haha, ramla säkert minst 50 gånger? men tillslut kunna jag åtminstone stå upp och åka ner ;)
ont ont dagen efter kan jag säga.
och då hade vi även bokat en lektion, privatlektion* bara hon och jag.
börja väl ganska bra, hade väl lite svårt för att komma upp bara ibland. men annars gick allting bra.

väldigt bra lärare kan ja säga iaf. kan åka nu. elr ja, skapligt iaf. fortfarande nybörjare, men får se om man kanske köper elr önskar sig en bräda ;)
roligt vare.

blev ju även Nyårsfirande där uppe. började med lite god förrätt, varmrätt och såklart efterrätt.
medans vi väntade på att klockan skulle bli 12 så spelade vi lite spel.
när väl klockan slog 12 stod vi redo ute för smällarna.
lite kort blev de ju oxå, inte så bra dock. men men, här kommer några.



blev även en liten bild på mig och pappa.


puss på er alla ;*

Kommentarer
Postat av: julia

GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄN ;D

2010-01-02 @ 22:43:04
Postat av: johanna

julia sv; GOTT NYTT ÅR PÅRA ÄLSKADE VÄN! ;D

2010-01-02 @ 22:49:26
URL: http://jjohannafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0