bullar

hej. jag vet att jag har vart värdelös på att blogga nu :o
ialla fall så har jag haft fullt upp i veckan med att plugga plugga plugga stenhårt!
hade so prov i måndags, englska prov i onsdags, matte diagnos i torsdags och no prov i fredags.
usch vad dåligt det gick!
fick tillbaka so provet i fredags, G+ fick jag. ganska dåligt, men nöjd med att ja klara de iaf. dom flesta fick VG så känner mig urusel på so. aldrig fått mer än G i de. haha jag som kände att det gick bäst i so provet än dom andra proven den här gången. då får man väl ännu sämre i engelska och no.
nej nu ska jag inte prata nå mer om de.
i måndags bakade även jag och julia bullar. haha inte så värst goda blev dom, mamma hade i mjöl som man har i bröd så ni kan ju förstå hur det blev? inte värst bra. men ganska fina vart dom iaf.
här har ni lite bilder.

recept

deg

före

i ugnen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice med bullar ;D<3

2010-01-31 @ 19:27:41
Postat av: Anonym

YUMMY!!!!

2010-01-31 @ 19:34:36
Postat av: julia

våra bullar blev lovely.

2010-02-01 @ 16:12:58
URL: http://juliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0