kunna man inte tro...

idag har man inte gjort så mke mer än skola och sen va ja me underbara julia.

ni... som ja trodde var mina vänner har gjort något sådant?
att ens se på er gör ont. ni borde ångra de så fruktansvärt
mkt. ja ä så otroligt besviken och tillochmed lite arg. att du
var falsk har jag nog vetat från första början, därför undvikit
dig. men att du också var de. HELT SJUKT! kan inte tänka mig
de. första intrycket var inte dehär. falska människor, de ä de
värsta... absolut värsta jag vet. ni hänger jävligt bra ihop!
vem fan gör något sådant? inte vänner iallafall......

håller helt med dig julia...

Kommentarer
Postat av: Simon (:

illa när folk sviker asså.. men de är väl så att vissa går inte att lita på.



men det ä ju tur att jag inte är sån (a) ;D<3

2009-11-30 @ 22:13:54
Postat av: Anonym

gjorde inte ni också fel?

2009-12-05 @ 18:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0